Customer Success / Support

Customer Success / Support

Som Customer Success Manager på Hopen kommer din primära uppgift vara att hjälpa våra kunder att framgångsrikt använda våran tjänst. Detta inkluderar att ge kundsupport, hantera kundernas förväntningar och se till att kunderna är nöjda med tjänsten.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Ge kundsupport via telefon, e-post och sociala mediekanaler
  • Eskalera kundfrågor och tjänstproblem till teknik och ledning efter behov
  • Hantera kundernas förväntningar genom att sätta realistiska mål och tidslinjer för att lösa problem
  • Se till att kunderna är nöjda med produkten genom att följa upp på feedback och förfrågningar från kunder
  • Delta i undersökningar för att samla feedback från kunder
  • Hjälpa till med utveckling av dokumentation från kunder
  • Hjälpa till med utveckling av utbildningsmaterial för kunder.

Ansök genom att maila till oss på: info@hopen.se

Stockholm:
WeWork
Regeringsgatan 25, 111 53 Stockholm

Jacob-hopen

Kontakt

Jacob Qvist - VD

tristian-hopen

Kollega

Tristan Dauvergne - Frontend design

jesper-hopen

Kollega

Jesper Karlsson - Fullstack