Account manager
Som Account Manager på Hopen är du den primära kontaktpunkten med kunden och hanterar alla aspekter av deras konto. Du får jobba med att hantera relationer med kunder, följa upp eventuella möjligheter och ta hand om kundservicebehov.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Hantera den dagliga relationen med tilldelade konton, inklusive telefonkontakt, personliga besök och e-post.
- Nära samarbete med försäljnings-, marknadsförings- och supportteam för att säkerställa att målen för intäkter och kundnöjdhet uppnås.
- Testa på att utveckla strategier för att skaffa nya affärer från målkonton
- Utveckla och underhålla en säljpipeline
Leta efter och identifiera nya kunder - Övervaka genomförandet av planen genom veckorapporter/samtal med kunder
- Representera företaget vid kundevenemang vid behov
Ansök genom att maila till oss på: info@hopen.seDu
Stockholm:
WeWork
Regeringsgatan 25, 111 53 Stockholm
Kontakt
Jacob Qvist - VD
Kollega
Tristan Dauvergne - Frontend design
Kollega
Jesper Karlsson - Fullstack